به گزارش ایرنا، محسن علیجانی زمانی روز دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان ری گفت: نامزد انتخابات ریاست جمهوری نباید خود را نماینده نظام دانسته و احیانا خود را به رهبر معظم انقلاب منتصب کند بلکه باید برنامه های خود را منطقی و مستدل برای تصمیم گیری مردم عرضه کند.
وی گفت: همه باید برای حضور حداکثری مردم که آبروی نظام اسلامی است تلاش کنند و زمینه سواستفاده دشمنان از شرایط را از بین ببرند.
علیجانی زمانی گفت: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا باید با حضور حداکثری مردم برگزار شود تا زمینه ساز تقویت نظام اسلامی شده و از رهگذر آن منافع زیادی عاید کشور و کام دشمنان به مانند گذشته تلخ شود.
وی با اشاره به مقوله اقتصاد مقاومتی گفت: تولید و اشتغال که در بیان رهبر معظم انقلاب نیز آمد از مولفه های مهم اقتصاد مقاومتی است و باید در همه بخش های فکری، علمی، کشاورزی و صنعتی به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته و تقویت شود.
علیجانی زمانی طرح و تصویب برنامه ششم توسعه را گام مهم مجلس شورای اسلامی در تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: مقوله تولید، اشتغال، علم و فناوری و سایر عناوین مرتبط با اقتصاد مقاومتی در این برنامه دیده شده است تا اجرای شایسته آن به کاهش آسیب های اجتماعی و توانمند سازی فقرا منجر شود.
وی با اشاره به شهرک فرودگاهی امام خمینی(ره) در حوزه استحفاظی شهرستان ری گفت: این فرودگاه ارتباط مستقیم با توسعه کشور داشته و می تواند به تولید و اشتغال کمک شایانی کند و مردم شهرستان ری نیز باید از مواهب این توسعه بهره ببرند.
اولین نشست شورای اداری شهرستان ری در سالجاری با حضور هاشم زایی و علیجانی زمانی نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی، جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری، معاونان فرماندار، روسای ادارات، بخشداران، دهیاران، شهرداران و ائمه جمعه این شهرستان در شهرک فرودگاهی امام خمینی(ره) برگزار شد.
6139
خبرنگار: محمد بیدارمنش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.