به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران ، سردار حمید عطایی در دیدار با فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: پرسنل نیروی انتظامی در همه دوران خدمات بی دریغ و صادقانه ای به نظام داشته اند و این امر باعث استقرار امنیت پایدار در کشور شده است.
وی گفت : نیروی انتظامی همواره پناهگاه و مأمن امنی برای مردم بوده است و امروز مردم به پلیس اعتماد دارند.
وی افزود : در تعطیلات نوروز شاهد بودیم هر جا چادری توسط نیروی انتظامی برپا می شد حتی اگر یک سرباز در آن مستقر بود ،‌ مردم در اطراف آن چادر اتراق می کردند و این بدان معنی است که خود را در پناه نیروی انتظامی قرار می دهند.
سردار عطایی با قدردانی از تلاش های شبانه روزی کارکنان شرق استان تهران در زمینه تامین نظم و امنیت، خاطر نشان کرد: امروز اقتدار نیروی انتظامی ، اقتداری نرم است که با رویکرد جامعه محوری و مشارکت پذیری حاصل شده است.
وی تأکید کرد: اخلاق اسلامی بالاترین و بهترین رفتار را به دنبال دارد و نیروی انتظامی تلاش دارد که رفتار خود را براساس الگوهای دینی و اسلامی ارتقاء بخشد، پلیس به پشتوانه این مهارت ها می تواند بهترین، تاثیرگذارترین، کارآمدترین و سریعترین واکنش را از خود نشان دهد.
جانشین معاونت عملیات ناجا گفت : نظارت و کنترل اقدامات و فعالیت های کارکنان انتظامی در اجرای ماموریت های محوله، یکی از مولفه های مهم فرماندهی است و به منظور کیفی سازی خدمات انتظامی، فرماندهان و مسئولان باید نظارت دقیق و بیشتری بر عملکرد کارکنان داشته باشند.
وی بیان کرد: دستگیری سارقان و کشف محموله های میلیاردی قاچاق توسط فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران مایه دلگرمی مردم و یاس و ناکامی مجرمان می شود.
فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.
خبرنگار: سید حسن میری
تهرام/7254
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.