حسن فراهانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به برنامه های هلال احمر شهرستان شمیرانات در طرح نوروزی افزود: پایگاه های امداد و نجات در سطح شهرستان شامل پایگاه های کوهستان دربند، شیرپلا، توچال و پایگاه های شهری و بین شهری شامل قوچک و نمایشگاه بین المللی تا پایان تعطیلات نوروز در آماده باش کامل هستند.
وی افزایش نفرات حاضر در مرکز کنترل و هماهنگی عملیات مستقر در ساختمان اداری هلال احمر شمیرانات را از دیگر فعالیت های نوروز جاری عنوان کرد.
فراهانی خاطر نشان کرد: پست ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی جنب پایگاه امدادونجات قوچک در جاده لواسان نیز با هدف اطلاع رسانی و آموزش مسافران برای پیشگیری از حوادث و ویزیت رایگان مسافران برپا شده است.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شمیرانات تاکید کرد: تقویت ناوگان خودرویی پایگاه های امدادونجات و افزایش تعداد نجاتگران حاضر در پایگاه های امداد ونجات کوهستان با هدف پاسخگویی سریع و موثر به حوادث احتمالی نیز در دستور کار جمعیت هلال احمر این شهرستان قرار گرفته است.
شهرستان شمیرانات در استان تهران به دلیل موقعیت طبیعی، جغرافیایی و تاریخی از جمله شهرستان های گردشگر پذیر استان تهران است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: معصومه آقا امینی - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/1109/7244**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.