به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، محمدامین رضازاده در جلسه شورای اداری شهرستان قرچک افزود: فضا به قدری مسموم است که عامه مردم به مسئولان نگاه دیگری داشته و تصور می کنند همه مسئولان حقوق های نجومی دریافت می کنند و مردم گرسنه مانده اند.
وی با تأکید بر اینکه باید اقدامات انجام شده و مشکلات را برای مردم بازگو کرد تا آنها تصمیم بگیرند خاطرنشان کرد: سیاه نمایی اوضاع اقتصادی کشور یکی دیگر از مسائلی است که می‌تواند حضور در انتخابات را کمرنگ کند.
مدیرکل سیاسی وزارت کشور تصریح کرد: درگیری‌ها و تنش‌ها به ضرر نظام تمام می شود و دولت نیز با این درگیری‌ها مخالف است.
وی اظهار کرد: هر آنچه در جامعه دو قطب ایجاد کند موجب تقسیم رای دهنده ها و مردم می شود.
رضازاده گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی مسائلی در زمینه برگزاری انتخابات از جمله دوری از اختلافات بیان کرده‌اند که باید همانند گذشته این موضوع در نظر گرفته شود.
وی تصریح کرد: انتخابات سالم یعنی انتخابات قانونی و قانونمند به گونه ای که کارگزاران دولت جانبدارانه اقدام نکنند و مردم‌ باور داشته باشند که مسئولان دولتی همه بسترها را فراهم کرده تا مردم آزادانه انتخاب کنند.
مدیرکل سیاسی وزارت کشور یادآور شد: بزرگترین نقطه قوت ما انتخابات است و شکرانه آن برگزاری انتخاباتی باشکوه است.
وی خاطرنشان کرد: انقلاب و نظام دستاوردی است که بسیاری از بزرگان و آحاد مختلف مردم برای دستیابی به آن تلاش بسیار زیادی کردند.
وی با تأکید بر اینکه رعایت اصل انصاف در قضاوت‌ها و اظهارنظرها ضروری است گفت: مردم از همه قوا و نهادهای حاکمیتی توقع دارند.
مدیرکل سیاسی وزارت کشور با اشاره به ثبات اقتصادی کشور و کاهش تورم در دولت یازدهم تصریح کرد: البته این به معنای نبود مشکل نیست بلکه مشکلات باید به مرور زمان حل شود.
رضازاده با اشاره به اینکه دولت با سیاست برد - برد در دیپلماسی خارجی و استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای اداره کشور کار را شروع کرد گفت: دولت در یک مذاکرات طولانی که در تاریخ مذاکرات و دیپلماسی دنیا کم‌نظیر است، با گردانندگان دنیا و با گفتمانی منطقی پشت میز مذاکره نشست و توانست حق همه دولت‌ها و شهدای جمهوری اسلامی ایران را تثبیت کند.
وی اظهار کرد: دولت توانست چندین قطعنامه مصوب که توسط سازمان‌های بین‌المللی مختلف علیه ایران صادر شده بود را از بین ببرد و ایران را از شیعه هراسی و ایران هراسی نجات دهد.
مدیرکل سیاسی وزارت کشور خاطرنشان کرد: هیچ حزبی با برجام اعلام مخالف نکرد و در زمینه برجام برجام همه نهادهای نظامی و امنیتی کشور و رهبر معظم انقلاب از دولت پشتیبانی کردند تا این موضوع به نتیجه برسد.
خبرنگار عاطفه نژادسالاری - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/9353**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.