به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا مهدوی شاهرودی رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان تهران در این جلسه با بیان اهمیت وظایف کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی گفت: در عصر ارتباطات نیاز است فعالیت های مرتبط با کمیته اطلاع رسانی توسعه یابد و فضای مجازی به ویژه در دوران انتخابات به خوبی رصد و اطلاع رسانی های صحیح منعکس شود.
وی ادامه داد: اقدامات و فعالیت های اعضای کمیته در هر جلسه تبیین و ارزیابی می شود و تقویت عملکردهای مثبت سرلوحه کار قرار می گیرد.
بهرام سرمست مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری تهران نیز دراین جلسه، اطلاع رسانی را محوری مهم در ستاد انتخابات استان دانست و گفت:‌ بهره مندی از ایجاد فضای مشارکت حداکثری در انتخابات و تامین خوراک اطلاع رسانی مسیری هموار در رسیدن به اهداف ستاد مهیا می کند.
وی ادامه داد:‌عمل به قانون و پرهیز از اقداماتی که شائبه جناحی دارد باید سرلوحه کار قرار بگیرد و این نقش اساسی به عهده اعضای کمیته اطلاع رسانی و مسئولان روابط عمومی فرمانداری ها است.
براساس این گزارش، در ادامه جلسه، هریک از اعضای کمیته ضمن بیان اقدامات و آسیب های احتمالی در حوزه اطلاع رسانی و تبلیغات انتخابات، به بحث و بررسی در خصوص راهبردها تحقق اهداف کمیته پرداختند.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سیدمجیدبروجردی - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/1109**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.