محمدعلی وکیلی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: کارشناسان، فعالان سیاسی و ناظران نباید دستاوردهای دولت را در سالهای اخیر با نگاه صرفا سیاسی و غیرمنصفانه نقد کنند بلکه باید جانب انصاف و تعادل را حفظ کنند.
وی با بیان اینکه نقد ناعادلانه و مخرب مصداق آتش زدن قیصریه برای یک دستمال است اظهار کرد: منتقدان غیرمنصف و سیاسی کار با این اقدام خود سرمایه اجتماعی نظام را کاهش داده و مردم را نسبت به آینده نظام نگران و مردد می کنند.
وکیلی گفت: دولت یازدهم و مجموعه نظام برغم محدودیت های اخیر که ناشی از تحریم های ظالمانه بود دستاوردهای داخلی و خارجی خوبی داشته، که اگر چه در حد مردم عزیز ایران نیست اما در ظرف مقدورات قابل تامل و خوب است.
وی، رشد اقتصادی، کنترل تورم، موفقیت های بین المللی از جمله برجام و نتایج حاصل از آن و تغییر نگرش جهانیان به ایران و ثمرات آن را از جمله موفقیت های دولت یازدهم ذکر کرد.
وکیلی گفت: البته دولت در زمینه اشتغال و کاهش رکود نیازمند حرکت سریعتر و قاطعانه تری است که با فراهم شدن زمینه های اقتصادی و گشایش امور ناشی از تحولات که گام به گام شکل میگیرد این معضل را نیز حل می کند.
6139**1625
خبرنگار: محمد بیدارمنش - انتشار دهنده: محسن فتاحی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.