عباس بابازاده روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این دوره های آموزشی به صورت رایگان در 10 سرای محله منطقه 10 تهران برگزار می شود.
وی خاطرنشان کرد: تاکنون 9 دوره آکادمیک و 5 دوره تجربی دراین منطقه برگزار شده که در نهایت به افرادی که موفق به کسب حد نصاب نمره شوند، گواهی پایان دوره اعطا می شود.
شهردار منطقه 10 تهران اظهار کرد: در دوره های آکادمیک که با مشارکت دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود رشته هایی از جمله خودشناسی شغلی، مباحث پایه در کارآفرینی، قوانین و مقررات ثبت شرکت ها، تهیه طرح کسب و کار، اصول مفاهیم انواع کسب و کار، پرورش و خلق ایده، دوره مرتبط با شهروند الکترونیک و اقتصاد کشاورزی آموزش داده می شود.
بابازاده گفت: آموزش های مربوط به صنایع دستی، مشاغل خانگی، تشکیل تعاونی های محلی و صنایع کارگاهی تولید پوشاک ارائه می شود.
وی یکی از عوامل موثر در توسعه اقتصادی را حرکت در مسیر کارآفرینی،حمایت از طرح های خودکفایی، آموزش، مهارت آموزی و توانمندسازی برشمرد و افزود: در همین راستا و به منظور حمایت از کارآفرینان، تولیدات این افراد در بازارچه های محلی و فصلی به فروش می رسد.
بابازاده تعداد ساکنان منطقه 10 را 30 هزار و 299 نفر ذکر کرد و گفت: از بهمن سال گذشته تا تاکنون دوهزار و 700 نفر ساعت آموزش در این منطقه انجام شده است.
منطقه 10 شهرداری تهران در غرب شهر تهران از شمال به خیابان آزادی، از شرق به نواب، از جنوب به خیابان قزوین و از غرب به بزرگراه یادگار امام (ره) محدود می شود.
خبرنگار: عاطفه نژادسالاری - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/9353**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.