به گزارش خبرنگار ایرنا، بر اساس ارزشیابی های سالیانه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در جایگاه نخست قرار گرفت و از «پیام نظر» مدیر روابط عمومی این اداره کل تجلیل شد.
مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: سیمنار ملی مدیران روابط عمومی ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور به مدت 2 روز در هتل المپیک برگزار شد.
پیام نظر بیان کرد: این سمینار برای نخسین بار با حضور مدیران روابط عمومی ادارات کل ورزش و جوانان 31 استان کشور و مدیران روابط عمومی 47 فدراسیون ورزشی در هتل المپیک برگزار شد.
وی خاطرنشان کرد: در این سمینار روابط عمومی استان تهران در جایگاه نخست قرار گرفت و همچنین مدیران روابط عمومی استانهای قم، لرستان، همدان، البرز و اردبیل در جایگاههای بعدی قرار گرفتند.
مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران یادآور شد: این سمینار ملی با هدف آموزش آخرین تکنیک های رسانه ای برگزار شد و اعتقاد داریم اگر جریان سازی رسانه ای در حوزه ورزش و جوانان خوب و هماهنگ عمل کند نشاط و شادابی را به جامعه انتقال دادیم.
خبرنگار: جواد آل داود - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.