آیین هفتمین روز درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز (یکشنبه) از ساعت 15 الی 17 و با سخنرانی حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برگزار می شود.
سیدجلال ملکی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تامین کننده ایمنی این مراسم است و به همین منظور 50 آتش نشان به همراه انواع خودروهای سبک، سنگین و موتورسیکلت آتش نشانی در 20 نقطه داخلی، محوطه بیرونی و پارکینگ های حرم مطهر امام راحل، از ظهر امروز تا پایان مراسم مستقر می شوند.
وی تصریح کرد: تمامی ایستگاه های آتش نشانی شهر تهران بویژه ایستگاه 50 آتش نشانی شهر تهران که در مجاورت حرم امام قرار دارد، در آماه باش کامل هستند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از همه شرکت کنندگان در این مراسم درخواست کرد در صورت نیازبه ماموران آتش نشانی ، ضمن فاصله گرفتن از محل و حفظ خونسردی، مراتب را به سامانه تلفنی 125 یا ماموران آتش نشانی مستقر در محل اطلاع دهند.
به گزارش ایرنا، آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و از پیشگامان انقلاب اسلامی که به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان شهدای تجریش تهران شامگاه یکشنبه (نوزدهم دی ماه) دار فانی را وداع گفت.
آیین تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی روز سه شنبه 21 دی ماه با حضور گسترده مردم در تهران برگزار شد.
خبرنگار: سیدجواد آل داود انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام**7243**2079 /1539

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.