به گزارش ایرنا از شهرداری منطقه 19، پیمان قربانی گفت: عملیات اجرایی ساخت دو میدان میوه و تره بار در سال جاری انجام و به همین منظور زمین های اختصاصی تحویل سازمان میادین و تره بار شده است.
وی اظهار کرد: زمین های واگذار شده در مجموع بالغ بر 1 هزار و 500 متر مربع مساحت دارد و پیش بینی می شود فعالیت احداث میادین میوه و تره بار تا پایان سال 95 به منظور رفع نیاز شهروندان نواحی دو و سه و سهولت دسترسی آنها به میادین به اتمام برسد.
قربانی در بخش دیگری به فعالیت شش روز بازار در سطح منطقه اشاره کرد و گفت: روزبازارها در ایام هفته در نواحی یک تا سه فعال هستند و در همین راستا شهروندان می توانند روزهای شنبه از روزبازار خانی آباد نو در میثاق جنوبی (کوچه 34)، یکشنبه از روز بازار نعمت آباد نرسیده به میدان ثارالله جنب تالاریاس و روزهای دوشنبه نیز از روزبازار مستقر در بلوار مطهری خیابان دلجویی، خیابان نیایش جنوبی استفاده کنند.
وی ادامه داد: دو روز بازار دیگر روزهای سه شنبه در شهرک دولتخواه، غرب بوستان باران ، خیابان پیروز جنوبی(تقاطع شقایق و روزهای چهارشنبه در شهرک بستان خیابان مرادی، خیابان پارس دایر است.
وی یادآور شد: روزهای جمعه نیز شهروندان می توانند از روزبازار دایر شده در بلوار شقایق غربی چهار راه خلازیر (خیابان سهیل) استفاده و اقلام مورد نیاز خود را خریداری کنند.
3218 / 6139
خبرنگار: امیر جعفری سرگزه**انتشاردهنده: محمد بیدارمنش

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.