بهمن خطیبی روز چهارشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار قرچک که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: برخی از واحدهای قصابی اقدام به فروش گوشت‌های چرخ‌کرده ارزان قیمت می‌کنند که این اقدام تخلف بوده و واحدهای قصابی موظفند تا گوشت را در حضور مشتری چرخ کنند.
وی افزود: بر اساس تصمیم ستاد تنظیم بازار شهرستان قرچک فرچک، از امروز گشت نظارتی متشکل از ادارات دامپزشکی، صمت، شبکه بهداشت و درمان، تعزیرات و نیروی انتظامی با حضور در بازار مصرف بر نحوه عرضه گوشت چرخ‌کرده نظارت کرده و در صورت مشاهده واحدهای عرضه کننده گوشت چرخ‌کرده آماده، آن واحد را پلمب می‌کنند.
خطیبی با اشاره به لزوم اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی اصناف گفت: در طول زمان اجرای این طرح، بیش از ۹۷ درصد از اصناف قرچک، مسائل بهداشتی و اصول فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کردند.
وی اظهار کرد: از ۳۰ فروردین تا کنون ۵ هزار و ۵۰۸  مورد بازرسی از اصناف مختلف شهرستان توسط شبکه بهداشت و درمان انجام شده که بر اساس آمار ارائه شده، حدود ۹۷ درصد واحدهای صنفی دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کرده‌اند.
فرماندار قرچک تأکید کرد: طرح نظارت بر فعالیت اصناف به طور مستمر و در دو نوبت  صبح و عصر انجام می‌شود و با هر گونه تخلف برخورد خواهد شد.
وی با تأکید بر لزوم حمایت از اصنافی که از شیوع ویروس کرونا دچار ضرر و زیان شدند اظهار کرد: ادارات تامین اجتماعی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی موظفند تا بر اساس تمهیدات دولت، امور مربوط به طرح‌های حمایتی از مشاغل آسیب‌دیده را دنبال کرده و لیست جامعی از این اصناف تهیه کنند.
شهرستان قرچک با بیش از ۳۰۰ هزارنفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.