اسماعیل شعبانزاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با پیگیری و بازرسی های صورت گرفته توسط نیروهای بخشداری خاوران، یک کارگاه تولید کننده ی عسل تقلبی در محدوده روستای لپه زنک کشف و به دستور مقام قضایی پلمپ شد.

وی افزود: در این کارگاه بیش از یک تن عسل تقلبی و غیر مجاز که در محیطی کاملا غیر بهداشتی و همچنین استفاده از نام و عنوان یک برند معروف عسل در حال تولید و بسته بندی بودند، کشف و عسل های موجود توقیف گردید.

بخشدار خاوران خاطر نشان کرد: با حضور نیروی انتظامی و به دستور مقام قضایی، سودجویانی که در این کارگاه مشغول به فعالیت بودند بازداشت شدند.

وی افزود: نماینده عالی دولت در بخش خاوران از همکاری خوب ادارات بهداشت و درمان، تعزیرات حکومتی، صمت، نیروی انتظامی و ریاست حوزه قضایی بخش خاوران به جهت کمک در کشف و پلمپ این کارگاه، تقدیر و تشکر کرده و به سودجویان هشدار داد که حفظ سلامتی مردم مهمترین اولویت ما می باشد و با سودجویانی که بخواهند سلامتی مردم را به مخاطره بیندازند برخورد شدیدی خواهیم کرد.

خاوران از بخش های شهرستان ری در مسیر آزاد راه امام رضا (ع) واقع شده و بر اساس آخرین سرشماری حدود ۴۰ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.