به گزارش ایرنا «سید علیرضا طاهری» روز دوشنبه در متنی که برای رسانه ها ارسال کرد، درباره انباشت زباله در محدوده دریاچه خلیج فارس توضیح داد و گفت: مجموعه ۲۵۰ هکتاری دریاچه از اواخر سال گذشته به منظور شکست زنجیره‌ انتقال ویروس کرونا تعطیل است.

وی عنوان کرد: ضایعات و سرشاخه‌های هرس شده درختان نیز که جهت بازیافت و تبدیل به چیپس چوب، در قسمتی از دریاچه دپو شده، به دلیل تعطیلی کسب‌وکارها و مرکز مربوطه تاکنون انجام نشده است.

طاهری درباره برخی اخبار مبنی بر وجود بوی نامطبوع در اطراف دریاچه به دلیل انباشت زباله، ادامه داد: در ایام تعطیلی دریاچه، به واسطه‌ عدم حضور گردشگران و غرفه‌داران، پسماندهای خشک و تر تولید نشده و طبعا هیچ بوی نامطبوعی نیز وجود ندارد.

وی تاکید کرد که در اسرع وقت زباله ها توسط پیمانکار پسماند منطقه ۲۲ جمع آوری خواهد شد.  

مدیر بهره‌برداری دریاچه شهدای خلیج فارس آرزو کرد که هر چه سریعتر با ریشه‌کن شدن ویروس منحوس کرونا، شهروندان در مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس حضور یابند.

«شهربانو امانی» عضو شورای اسلامی شهر تهران روز گذشته در دویست و یازدهمین جلسه شورای شهر نسبت به انباشت زباله در محوطه ای خالی بین بوستان چیتگر و  دریاچه شهدای خلیج فارس، به شهرداری تهران تذکر داده بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.