به گزارش روز یکشنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ، سرهنگ کارآگاه حمدالله علیزاده در این باره اظهار داشت: بیست و هفتم فروردین ماه سال جاری پرونده ای تحت عنوان سرقت از صندوق عقب یک دستگاه خودروی سمند به همراه دستگیری یک متهم به نام " جمشید " جهت رسیدگی تخصصی از کلانتری ۱۰۹ بهارستان به پایگاه هفتم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی ادامه داد: براساس اظهارات شاکی، وی ساعت ۴ بعد از ظهر در حوالی میدان بهارستان خودروی خود را برای انجام کاری پارک کرده و در زمان مراجعت، متوجه می شود درب صندوق عقب تخریب شده و محتویات صندوق عقب که حاوی ۱۲ هزار عدد ماسک بهداشتی  به ارزش تقریبی ۴۰ میلیون تومان بوده توسط سارق یا سارقان به سرقت رفته است.

 علیزاده افزود:  پس از ثبت اظهارات شاکی، پرونده جهت ادامه رسیدگی به دایره مبارزه با سرقت لوازم و محتویات خودرو ارجاع شد و جمشید در بازجویی های انجام شده ضمن قبولی بزه انتسابی و سرقت از شاکی به کارآگاهان گفت : با تخریب قفل صندوق عقب خودروی شاکی اقدام به سرقت ماسک ها کردم که ۶ هزار عدد را به صورت خرده فروشی به افراد رهگذر فروختم و الباقی نیز در منزل همدستم به نام " یاسر " است.

رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه کارآگاهان با بررسی سوابق متهم متوجه می شوند وی دارای چندین فقره سابقه دستگیری به جرم سرقت است تصریح کرد: متهم در بازجویی های انجام شده به ۲۰۰ فقره سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان با همدستی یاسر و مجید در محدوده خیابان های بهارستان - جمهوری – ایران  و... و. نیز معترف شد.

به گفته علیزاده، با اقدامات پلیسی، مخفیگاه مجید در خیابان شوش شناسایی و با هماهنگی قضائی، چهارم اردیبهشت ماه متهم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی ها به همدستی با جمشید و همچنین خرید اموال مسروقه اعتراف کرد؛ در ادامه رسیدگی به پرونده، کارآگاهان موفق به شناسایی مجید در میدان بهارستان شده و وی را نیز دستگیر کردند که در نهایت در بازجویی های خود به ۲۰۰ فقره سرقت با همکاری سایر متهمان اعتراف کرد.

رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان گفت: براساس دستور مقام قضائی از مخفیگاه یاسر بازرسی به عمل آمد که یک دستگاه موتورسیکلت باکسر مسروقه به همراه مقادیری اموال سرقتی کشف شد.

کشف بیش از ۸هزار لیترمایع ضدعفونی کننده قاچاق در غرب تهران 

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی پایتخت از کشف ۸هزار و ۱۵۰لیتر مایع ضدعفونی کننده قاچاق در غرب تهران به ارزش ۴میلیارد ریال خبر داد.  

سرهنگ "نادر مرادی" گفت: شب گذشته سیزدهم اردیبهشت ماه، ماموران نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت در حین اجرای مأموریت نظارت و بازرسی از صنوف محدوده غرب تهران، به فعالیت مشکوک متصدی یک واحد صنفی سوپر مارکت در حوالی طرشت مشکوک شدند.

وی با اشاره به اینکه در بررسی های تکمیلی مشخص شد در اطراف این سوپرمارکت، یک انبار بزرگ نیز وجود دارد، تصریح کرد: مأموران پلیس در گام بعدی تحقیقات خود دریافتند که متصدی این واحد صنفی مقادیر قابل توجهی از انواع مایعات ضدعفونی کننده الکلی در این انبار دپو کرده است.

این مقام انتظامی افزود: نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و نهایتا در بازرسی از این انبار بیش از ۸هزار و ۱۵۰لیتر از انواع مایعات ضدعفونی کننده الکلی قاچاق کشف شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت با بیان اینکه، براساس اعلام کارشناسان ارزش کالای مکشوفه حدود ۴میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: انبار مذکور پلمب، مالک انبار دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.