سردار غلامرضا سلیمانی روز پنجشنبه در آغاز رزمایش کمک های مومنانه که در سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران برگزار شد، اظهار داشت: رزمایش کمک های مومنانه امروز در ۱۶ استان کشور به صورت همزمان آغاز و ۷۰۰ هزار بسته حمایتی در این استان ها توزیع شد.
رییس سازمان بسیج مستضعفین  خاطر نشان کرد: شیوع ویروس کرونا یک آزمون برای تمامی دولت ها و ملت ها بود و با این اتفاق امروز می توان عملکرد دولت ها را ارزیابی کرد.
وی عنوان کرد: با توجه به اینکه شیوع ویروس کرونا حادثه ای ناشناخته به شمار می رفت اما امروز در زمینه پیشگیری و کنترل ویروس کرونا، دانسته ها و معلومات افزایش یافته است.
سردار سلیمانی یادآور شد: از آغاز شیوع ویروس کرونا، ملت ایران در کنار مسوولان قرار گرفته و بار دیگر نوعدوستی و همدلی خود را به جهانیان نشان دادند.
وی عملکرد ملت ایران در بحران ها را قابل تحسین دانست و گفت: کارآمدی و همکاری ملت ایران در موضوع کنترل و مهار ویروس کرونا مثال زدنی است.
رییس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: امروز ایران بر اساس آمارها در حوزه بهداشت و درمان از تمدن غرب که ادعای پیشرفت در این حوزه را دارد پیشی گرفته و این موضوع سند بزرگی بر کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود.
وی گفت: دانشمندان و جوانان دانشگاه های علوم پزشکی کشور در مهار بحران کرونا توان بسیار بالایی را از خود نشان داده و با تمام توان حرکت کرده اند.
سردار سلیمانی ادامه داد: رتبه ایران اسلامی در حوزه بهداشت و درمان برجسته و در زمینه مراقبت و پیشگیری از رتبه مطلوبی برخوردار است.
وی با اشاره به اینکه سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران مقام اول را در زمینه غربالگری بیماری کرونا دارد، افزود: امروز تمامی کشورهای جهان خواهان انتقال تجربه ملت ایران در این حوزه هستند.
سردار سلیمانی تاکید کرد: دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران علیرغم تحریم ها و با وجود بیماری کرونا هنوز هم دست از عملیات روانی برنداشته و ایران را تهدید می کنند اما ملت ایران همچون گذشته با یکدیگر دست وحدت و همدلی داده و رزمایش کمک های مومنانه را آغاز کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.