لطف الله ستاره روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طی یک ماهه اخیر از سه هزار و ۲۷۸ واحد صنفی بازرسی انجام شد که از این تعداد ۲۹ واحد متخلف شناسایی و تشکیل پرونده شده است و بیش از ۹۸ میلیون ریال جریمه برای واحدهای متخلف در نظرگرفته شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: این میزان بازرسی‌ها از تمامی اصناف فعال در شهرستان ری شامل داروخانه‌ها، فروشگاه‌های لوازم بهداشتی، رستوران‌ها، اصناف خدماتی و کارخانه‌های تولیدی انجام شده است.

وی افزود: طبق تصمیمات ستاد کرونای این شهرستان مقرر شد تمام واحدهای صنفی به جز صنوف خاص تا  زمان مشخص شده از ادامه فعالیت خودداری کنند.

ستاره یادآورشد: با همکاری خوب اصناف، اماکن نیروی انتظامی و اداره تعزیرات و صمت شهرستان ری  بیش از ۹۰ درصد صنوف همکاری لازم را داشتند و نسبت به بستن واحد صنفی خود اقدام کردند.

رییس اتاق اصناف شهرستان ری گفت: اصناف با توجه ضررهای مالی در آستانه سال نو، اما همکاری لازم را برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا را در این شهرستان را داشتند.

ستاره تصریح کرد: اداره اصناف جهت مبارزه با قاچاق کالا بهداشتی و کنترل بازار روزانه پنج تیم بازرسی به  انبارها و مراکز تولیدی اختصاص داده است که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی می‌کنند.

 شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب پایتخت واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.