موسی احمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : طی بازرسی های روزانه بازرسان از واحدهای صنفی درسطح شهرستان، از هفته اول فروردین ماه تاکنون  ۲هزار و۱۳۸ واحد صنفی مورد بازدید قرارگرفت که ۳۰۲واحد متخلف نیز اخطار پلمب دریافت کردند.
وی خاطرنشان کرد: در این رابطه مأموران اداره در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا با سایر نهادها از ۸ تا ۲۹  فروردین‌ماه در مرحله نخست از نزدیک به یک هزار واحد صنفی بازدید کردند که در این بازدیدها حدود ۲۰۰ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا پلمب شدند.
این مسئول عنوان کرد: برابر اطلاعیه شماره ۲ ستاد ملی مبارزه با کرونا در خصوص طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و بازگشایی تعدادی از واحدهای صنفی و عدم فعالیت برخی واحدهای صنفی پرخطر در مرحله دوم اجرای این طرح بیش از ۱۰۰ واحد صنفی که به مصوبات ذکر شده در اطلاعیه‌های صادره توجه نکرده بودند، پلمب شدند.
 ‌احمدی عنوان کرد: از واحد های صنفی تقاضا می‌شود نسبت به تعطیلی صنف خود مطابق با دستورالعمل ابلاغی اقدام کنند در غیراین صورت با متخلفان برخورد قانونی می شود.  
.رییس اداره صنعت معدن تجارت شهرستان ری درپایان گفت: بازرسان سازمان تعزیرات حکومتی، اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف به‌طور مستمر در بازار گشت‌زنی دارند و گزارش‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.  
شهرستان ری با جمعیتی درحدود یک میلیون نفر درجنوب استان تهران واقع شده است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۸۳ هزار و ۵۰۵ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۹۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۵۲۰۹ نفر رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.