به گزارش خبرنگار ایرنا، «سید مناف هاشمی» روز یکشنبه در مراسم معارفه خود به عنوان معاون جدید حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: هیچ کاری بدون تلاش جمعی محقق نمی شود و به ثمر نمی‌نشیند از این رو تلاش خواهیم کرد تا در جهت اهداف برنامه ششم توسعه کشور و اهداف مدیریت شهری در حوزه حمل و نقل و ترافیک گام برداریم.

وی با اشاره به تاکید شهردار تهران مبنی بر توسعه دوچرخه سواری افزود: توسعه و ایجاد زیرساخت‌های لازم به منظور استفاده شهروندان از دوچرخه به عنوان یکی از محورهای اصلی برنامه‌های این معاونت مورد توجه خواهد بود.

معاون جدید شهردار تهران از ساماندهی ترافیک و توسعه حمل و نقل عمومی به عنوان دو خواسته اصلی شهروندان از مدیریت شهری نام برد و تاکید کرد: از این رو، پیشبرد متوازن مدهای حمل و نقلی، توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی، گسترش دوچرخه سواری و تکمیل مترو به عنوان اهداف اصلی مدیریت ترافیک پایتخت است.

وی خاطرنشان کرد: طی سال‌های گذشته با حوزه حمل و نقل و ترافیک در ارتباط بوده ام و شناخت کافی از مدیریت این حوزه دارم لذا امیدوارم با اقداماتی که در دستور کار قرار خواهیم داد، بتوانیم پاسخگوی خواسته های شهروندان در این حوزه باشیم.

به گزارش ایرنا، پیروز حناچی، سیدمناف هاشمی را طی حکمی به مدت سه سال به سمت معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران منصوب کرد.

در حکم وی آمده است که با توجه به اینکه شهروندان تهرانی ترافیک و آلودگی هوا را دو معضل اصلی شهر تهران می‌دانند، انتظار می‌رود ضمن هماهنگی با سایر نهادهای مسئول اقدامات لازم و جدی در توسعه حمل و نقل عمومی را به عمل آورید.

توسعه متوازن مدهای حمل و نقلی در راستای اهداف طرح جامعه به‌خصوص ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز برای توسعه استفاده شهروندان از دوچرخه از اهم وظایف آن معاونت است.

پیش از این محسن پورسیدآقایی معاون حمل و نقل شهرداری تهران بود اما با موافقت حناچی با درخواست استعفای وی، ‌ چندین ماه یوسف حجت سرپرستی این معاونت را بر عهده داشت.

مناف هاشمی مدرک دکترای مدیریت برنامه ریزی شهری از دانشگاه علوم و تحقیقات دارد و  در فاصله سال‌های ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۲ به عنوان معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران فعالیت می‌کرد و از ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۶ معاونت توسعه و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان را بر عهده داشت.

همچنین وی هشتمین استاندار گلستان بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.