به گزارش خبرنگار مهر، الله بخش حبیبی ظهر یکشنبه در جلسه ابلاغ پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی صنوف کم خطر قرچک از طرح‌های حمایتی فعالیت‌های صنفی آسیب‌دیده از کرونا در اجرای طرح‌های حمایتی فعالیت‌های صنفی آسیب دیده از کرونا در شهرستان این خبر داد و اظهار داشت: فهرست همه مشاغل و فعالیت‌های صنفی که مستقیم و غیرمستقیم تحت تأثیر کرونا قرار گرفته‌اند، برای بهره‌مندی از بخشودگی‌ها و دیگر طرح‌های حمایتی در حال تدوین است.

وی با اشاره به طرح فاصله گذاری اجتماعی در قرچک گفت: این طرح اجرا شد و اکثر کسبه علی‌رغم متضرر شدن نیز جهت مبارزه و پیشگیری از این بیماری همکاری بسیار خوبی داشتند و فعالیت خود را تعطیل کردند و تعداد اندکی نیز که بنا به مشکلاتی مالی احتمالی کار را تعطیل نکرده بودند، برخوردهای قانونی اعمال شد.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری قرچک بیان ضمن قدردانی از همکاری کسبه عنوا ن داشت: در این شرایط آحاد مردم جامعه بخصوص صاحبان صنوف بایستی تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا بوده و ملزم به رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی باشند.

حبیبی تاکید کرد: از مردم عزیز می‌خواهیم از حضور غیرضروری در واحدهای صنفی خودداری کنند و نظارت بر نحوه فعالیت واحدهای صنفی کماکان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.