سرگرد پاسدار سعید تاجیک روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت:یکی از اولویت‌های فعالیت کمیته اجتماعی و قرارگاه مواسات ورامین، شناسایی افراد نیازمندی است که به دلیل شیوع ویروس کرونا، دچار آسیب شده‌اند تا کمک‌های جمع آوری شده، با حفظ شأن و جایگاه افراد به دست این افراد رسد.

وی افزود: کمک‌های جمع آوری شده، پس از بررسی توسط سازمان‌های خدمات رسان از قبیل کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی توزیع می‌شود تا از توزیع چندباره سبدهای غذایی به یک خانواده جلوگیری شده و این کمک‌ها به دست خانواده‌هایی که در شیوع ویروس کرونا متضرر شده برسد.

وی تصریح کرد: هرچه مقدار کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم و خیرین بیشتر باشد، تعداد بسته‌های معیشتی نیز افزایش می‌یابد و می‌توان خانواده‌های دیگری را تحت پوشش قرار داد.

تاجیک گفت: این بسته‌های حمایتی علاوه بر شهروندان ایرانی، به اتباع خارجی ساکن در شهرستان ورامین که آنان نیز از شیوع ویروس کرونا متضرر شده‌اند توزیع می‌شود و هیچ تفاوتی بین شهروندان ایرانی و اتباع وجود ندارد.

وی افزود: با هماهنگی‌های به عمل آمده، ۵ هزار بسته غذایی با کمک‌های جمع آوری شده تهیه و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه ورامین از شهروندان ورامینی خواست تا کمک‌های خیرخواهانه خود را به منظور کمک به نیازمندان ناشی از ویروس کرونا به شماره حساب ۳۸۱۷۷۰۳۰۳۰۹۷۷۹۳۰۰۱ و یا شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۴۰۶۱۰ واریز کنند.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.