به گزارش روز سه شنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ، سرهنگ نادر مرادی در این باره اظهار داشت: در راستای اجرای مصوبه‌های گام دوم طرح فاصله گذاری اجتماعی و به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و سلامت عمومی شهروندان، برابر مصوبات ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا، ماموران ادارات نظارت بر اماکن عمومی پایگاه های ده گانه پلیس امنیت تهران بزرگ با همکاری اتاق اصناف در ۲۴ ساعت گذشته از ۲ هزار و ۹۸۹ واحد صنفی در شهر تهران بازدید کردند.

وی بیان داشت: در این رابطه به متصدیان بیش از یکهزار و ۳۰۰ واحد صنفی تذکر داده شد و با دستور قضایی ۷۵ واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت ضوابط و مقررات صنفی و همچنین بی توجهی به مصوبات طرح سراسری فاصله گذاری اجتماعی پلمب شدند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ در پایان، ضمن قدردانی از متصدیان صنوفی که پلیس را در این طرح همراهی کردند، از شهروندان خواست با معرفی اصناف متخلف از طریق شماره تلفن ۱۱۰ پلیس را در تامین بهتر امنیت و پیشگیری از شیوع بیماری مهلک کرونا یاری کنند.

بر اساس آخرین آمارها تا ظهر روز ۲۵ فرودین، ۷۳ هزار و ۳۰۳ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۱۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، موارد فوت ناشی از این ویروس به ۴۵۸۵ نفر رسیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.