عباس کیوانلو روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: دانش‌آموزان و مسئولان هنرستان کارو دانش طریقت که از کارگاه مجهز خیاطی برخوردارند، در اقدامی داوطلبانه پیشنهاد حضور در فضای هنرستان و تولید ماسک بهداشتی را به مسئولان جوادآباد ارائه کردند که با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و شبکه بهداشت و درمان ورامین و رعایت مسائل بهداشی، تولید ماسک در این مدرسه آغاز شد.
وی تصریح کرد: پارچه مورد نیاز تولید ماسک در این مدرسه از سوی مجمع خیرین مدرسه ساز شهر جوادآباد تأمین و کلیه ماسک‌ها پس از استریل شدن، به صورت رایگان در مراکز بهداشتی و درمانی توزیع می‌شود.
کیوانلو گفت: در حال حاضر ۵ دانش‌آموز به همراه مسئولان هنرستان در کارگاه حاضر شده و روزانه ۵۰۰ عدد ماسک تولید می‌کنند که در صورت نیاز، امکان افزایش ظرفیت تولید نیز وجود دارد.

وی گفت: با شیوع ویروس کرونا، تمامی مردم و گروه‌های جهادی تلاش دارند تا از طرق مختلف، از شیوع ویروس کرونا جلوگیری کرده و لوازم بهداشتی مورد نیاز مردم و کادر درمانی را تأمین کنند.
بخش جوادآباد بیش از ۵ هزار دانش آموز دارد.
ورامین با دو بخش مرکزی و جوادآباد با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمنا و آموزش پزشکی اعلام کرد: تاکنون ۷۳ هزار و ۳۰۳ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند، ۴۵۸۵ نفر جان خود را از دست داده‌اند و ۴۵ هزار و ۹۸۳ نفر بهبود یافته و ترخیص شده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.