رضا معلم روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پل شهید آوینی و پل های فاقد نور و روشنایی هم نورپردازی شدند.

وی افزود: پنج پایه پرچم، آذین بندی در میادین و محورهای ناقص منطقه، رنگ آمیزی جداول به طول ۱۴۰ هزار متر از اقدامات شهرداری منطقه (۲۰) شهرری در ایام نوروز به شمار می‌رود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه (۲۰) شهرری، عنوان کرد: در راستای طرح استقبال از نوروز، کارهای زیادی را به جهت نورپردازی و زیباسازی شهرری انجام شده است.

معلم اضافه کرد: تونل نوری ۹۰ متر از ضلع شرقی پارکینگ حرم عبدالعظیم (ع) و نصب ۲۲۰ پرچم در سطح شهرری از دیگر اقدامات شهرداری در این منطقه است.

وی یادآور شد: کاشت لاله و نشاء فصلی در میادین، ایجاد فرش گل در بزرگراه ها، رنگ آمیزی و شستشوی المان های شهری و پارکی از دیگر اقدامات شهرداری ری است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۰ (شهرری) به دیگر اقدامات شهرداری این منطقه اشاره کرد و افزود: توزیع نهال رایگان، کاشت نهال در سطح منطقه و جنگل کاری، نورپردازی و آذین بندی میدان ساعی، نصب المان های نوری عرضی دربلوارمدرس، ریسه کشی و آذین بندی عرضی درخیابان فداییان از سوی شهرداری منطقه انجام شد.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.