به گزارش خبرنگار مهر، مهدی حیدری عصر سه‌شنبه در بازدید از منطقه گندک، محل نگهداری سگ‌های بلاصاحب و دفع زباله‌ها اظهار داشت: با توجه به اهمیت رعایت مسائل بهداشتی به منظور حفظ سلامتی مردم و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، این بازدید با هدف نظارت دقیق بر عملکرد پیمانکاران این منطقه صورت گرفته است.

سرپرست فرمانداری دماوند افزود: وجود حیواناتی همچون سگ‌های بلاصاحب در سطح شهر و روستا نقش بسزایی در گسترش بیماری‌های مشترک دارند.

وی با بیان اینکه جلسات متعددی به منظور جمع آوری سگ‌های بلاصاحب با مدیران شهری و روستاهای حریم شهر و پیمانکار مربوطه برگزار و این امر با جدیت در دستور کار قرار گرفته است گفت: با توجه به اینکه نگهداری از سگ‌های بلاصاحب و همچنین تفکیک زباله‌ها در منطقه گندک صورت می‌گیرد؛ طی بازدیدی شرایط حاکم و نظارت بر عملکرد پیمانکاران این منطقه را مورد بررسی قرار دادیم.

حیدری عنوان داشت: بر اساس مشاهدات این منطقه در بحث تفکیک زباله از وضعیت مناسبی برخوردار نبوده و به نوعی تهدید زیست محیطی قلمداد می‌شود و اولتیماتوم لازم به پیمانکاران این مرکز به منظور بهبود وضعیت داده شده و در آینده‌ای نزدیک مشکلات برطرف خواهد شد و در صورت تأخیر در ساماندهی و عدم رعایت استانداردهای بهداشتی منطقه مذکور و عدم ساماندهی کارگران مستقر از ادامه فعالیت پیمانکار جلوگیری خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.