به گزارش روز سه‌شنبه مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، سیدمالک حسینی با اشاره به برنامه‌های این نهاد در نوروز اظهارداشت: برنامه‌های نوروزی در قالب طرح نوروزگاه در گرمخانه‌های تهران تدارک دیده شد.

وی گفت: کمک هزینه سبد خانوار برای ۴ هزار و ۵۰۰ مددجو اعم از کودکان کار و افراد نیازمند تحت پوشش نهادهای خیریه‌ای توسط شهرداری تهران تهیه شد.

حسینی افزود: سبد خانوار برای افراد نیازمند از طریق کمک‌های داوطلبانه شهروندان در فروشگاه‌های شهروند تا ماه مبارک رمضان ایجاد می‌شود.

سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به افزایش ۴۰درصدی پذیرش و مراجعه‌کننده در گرمخانه‌های به سبب جذب گشت‌های نیروهای فوریت‌های اجتماعی اظهارداشت: با نهادهای مرتبط و بهزیستی برای ایجاد پذیرش‌های جدید برای نگهداری از معتادان متجاهر با توجه به ترخیص بخشی از این افراد به سبب ترس از کرونا رایزنی‌هایی شده است.

وی با اشاره به ایجاد محدودیت در تردد برای پیشگیری از شیوع کرونا از طریق مشاوره به مددجوهای ساکن در گرمخانه‌ها بیان کرد: مشاوره فرد به فرد در گرمخانه‌های کوچک مقیاس نیز انجام می‌شود.

حسینی، ارائه مشاوره رایگان کاهش اظطراب بیماری کرونا برای کارکنان شهرداری تهران و خانواده‌های آنان با همکاری اداره کل سلامت شهرداری و طراحی برنامه‌هایی برای تقدیر از گروه‌های خودجوش مردمی، شرکت‌ها و سازمان‌های فعال در امور خیرخواهانه را از دیگر اقدامات این نهاد عنوان کرد.

سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: نیروهای این سازمان برای حل مشکلات ناشی از بارندگی های اخیر به ویژه در مراکز پرخطر مانند روددره‌ها آماده باش هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.