به گزارش ایرنا، مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان ورامین از نخستین دقایق برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری، با حضور پرشور در شعب اخذ رأی بار دیگر پایبندی خود را به آرمان های انقلاب اسلامی ثابت کردند.

مردم ورامین از نخستین لحظات آغاز انتخابات، در شعب اخذ رأی حاضر شدند و برخی نیز پیش از آغاز انتخابات پشت درب‌های شعب ایستادند تا رأی خود را در دفاع از نظام به صندوق انداخته و خود را در آینده نظام سهیم کنند.

مردم ورامین در قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲، کفن پوش جان خود را تقدیم اسلام کردند، بار دیگر با حضور در شعب اخذ رأی ثابت کردند که فرزندان خلفی برای پدران شهیدشان هستند و هیچ گاه دست از انقلاب بر نمی‌دارند.

بسیاری از جوانان به همراه پدران و مادران خود در صفوف شکل گرفته مقابل شعبه های رأی گیری حضور یافتند تا پیوند میان نسل های مختلف انقلاب در دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی را به تصویر کشند.

برخی از خانواده های معظم شهدا در حالی که تصاویر فرزندان شهید خود را در دست داشتند در این حماسه سیاسی حضور یافتند.

بسیاری از کودکان ورامینی نیز دست در دست والدین خود در انتخابات حضور یافتند تا مشق عشق به نظام و حضور در عرصه های سیاسی را تمرین کنند.

یکی از شهروندان ورامینی به خبرنگار ایرنا گفت: ما مردم ورامین آمده‌ایم تا به دشمنان نظام این واقعیت را به تصویر بکشیم که فشارها و مشکلات، نمی‌توان در صلابت حضور مردم در حمایت از نظام خللی وارد کند و باید آنان حماسه حضور یک ملت را نظاره گر باشند.

مجید محمدی افزود: مردم ایران اسلامی در تمامی شرایط از نظام حمایت می‌کنند و امروز با قدم‌های مستحکم، گام دوم انقلاب را برداشته و خواست و اراده رهبر معظم انقلاب را محقق می‌کنند.

یکی دیگر از این افراد نیز به خبرنگار ایرنا گفت : وقتی رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند کسانی که به ایران عشق دارند، پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و همچون کار خیر از یکدیگر پیشی بگیرند.

علی رحیمی تأکید کرد: مردم ایران امروز تصمیم گرفته‌اند که با حضور خود در شعب اخذ رأی، آینده کشور را بسازند و هیچ فشاری نمی‌تواند آنان را از حرکت در این مسیر باز دارد.

مردم همیشه در صحنه شهرستان ورامین از ساعت هشت صبح روز جمعه با حضور در ۴۲۱ شعبه  اخذ رأی، آراء خود را به نامزدهای انتخابات مجلس به صندوق‌ها ریختند.

در این دوره از انتخابات، ۱۴۴ شعبه در شهر ورامین، ۵۸ شعبه در شهر پیشوا، ۱۳۹ شعبه در شهرستان قرچک، ۳۱ شعبه در جوادآباد ورامین و ۲۳ شعبه در جلیل‌آباد پیشوا مستقر خواهد شد.

از مجموع این شعب، ۷ شعبه سیار و مابقی ثابت می‌باشند، ضمن این که ۸ شعبه در شهرستان ورامین و ۶ شعبه در شهرستان قرچک به منظور رفاه حال بانوان، به صورت اختصاصی به این افراد اختصاص یافته است.

در این دوره از انتخابات، ۲۰ نامزد شامل ۱۸ مرد و ۲ زن برای کسب یک کرسی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.