مجید انصاری، روز سه شنبه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: ۲۲ بهمن بزرگترین روز جشن ملی انقلابی و مذهبی ماست و حضور مردم نشانه زنده بودن، امیدوار بودن و متحد بودن مردم است.

وی با اشاره به همزمان شدن ۲۲ بهمن امسال با چلهم شهادت سردار سلیمانی و یارانش تصریح کرد: ۲۲ بهمن امسال اهمیت مضاعفی داشت و با چهلمین روز شهادت سردار پر افتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی همزمان بود که شعارها و ابراز احساسات مردم به این سردار بزرگ و قدرشناسی مردم، این احساس را ایجاد می کند که انگار شهید در میان این جمعیت حضور دارد.

این فعال اصلاح‌طلب به شرایط خاص داخلی و تهدیدات بین‌المللی خصوصا دشمنی‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی و همدستانش علیه ایران اشاره کرد و گفت: دشمنان تلاش زیادی برای ناامید کردن مردم انجام دادند اما حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد که طرح‌های آنها شکست خورده است.

انصاری تاکید کرد: حضور باشکوه مردم در این راهپیمایی ثابت می‌کند که القائات شیطانی دشمنان و فشارهای سنگین تحریمی آنها گرچه بر زندگی مردم تاثیر داشته و مردم به زحمت افتاده‌اند اما بر اراده و انسجام آنها تاثیری نگذاشته است.

به گزارش ایرنا، راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، امسال از یک سو به دلیل گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و از سویی دیگر به دلیل همزمانی با چهلمین روز شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی باشکوه تر از هر سال برگزار شد. این مراسم در میدان آزادی تهران، رأس ساعت ۱۰ صبح آغاز شد و سخنران ویژه آن، حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.