مریم محمدیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هفدهمین دوره مسابقات کارکنان دولت از ۱۲ بهمن ماه به مدت یک ماه با شرکت بیش از ۴۰ سازمان دولتی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات در جهت ارتقای تحرک و نشاط ورزشی برای کارکنان زن و مرد سازمان و نهادهای دولتی برگزار می شود گفت: در بخش مردان مسابقات در رشته های فوتسال، والیبال، شنا، دارت، شطرنج، آمادگی جسمانی، طناب کشی، پینگ پنگ و بدمینتون و در بخش زنان نیز رقابت ها در رشته های والیبال، شنا، دارت، شطرنج، آمادگی جسمانی، طناب کشی، پینگ پنگ و بدمینتون انجام می شود.

به گفته دبیر هیات همگانی استان تهران این رویداد با شرکت یک هزار ورزشکار زن و مرد ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه مسابقات شطرنج زنان و مردان کارکنان دولت با نظارت هیات ورزش‌های همگانی استان و با حضور ۱۹ تیم از ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی در هیات شطرنج استان تهران برگزار شد، گفت: این رویداد با سرپرستی نرگس زحمتی و سرداوری سپیده شادین در ۷ دوره به روش سوئیسی در بخش مردان و دوره ای در بخش بانوان در دو روز متوالی( ۱۴ و ۱۵ بهمن) برگزار شد که زنان علوم پزشکی ایران، شهرداری تهران و سازمان امور مالیاتی اول تا سوم شدند.

محمدیان تصریح کرد: در بخش انفرادی در میز یک مریم صباحی (علوم پزشکی ایران)، فریبا ایلکا (شهرداری) و فروغ قدمیاری (بانک مرکزی) و در میز دوم نیز مریم حورزاد (علوم پزشکی)، نفیسه مرتضی زاده (شهرداری) و مریم کاظمی (سازمان امور مالیاتی) و در میز سه شهناز ذوالقدرنسب (علوم پزشکی ایران)، ساراحسینی (شهرداری) و مریم بهرامی(سازمان امور مالیاتی) اول تا سوم شدند.  

وی ادامه داد: در میز چهار الهه کلهر(علوم پزشکی ایران)، ساره حضرتی(وزارت بهداشت) و بهاره قوامی(وزارت اقتصاد ودارایی) و در میز پنجم فاطمه روشنی (سازمان امور مالیاتی)، مونا فضلی(وزارت بهداشت) جایگاه برتر را بدست آوردند.  

دبیر هیات همگانی استان تهران خاطرنشان کرد: دربخش تیمی مردان؛ شهرداری، بانک مرکزی  و علوم پزشکی تهران جایگاه اول تا سوم را بدست آوردند.
 
محمدیان افزود: در بخش انفرادی مردان در میز یک محمدصادق محمودی (شهرداری)، حمید مومیوند(تامین اجتماعی درمان) و رضا حیدریون (بانک مرکزی) و در میز دوم حسین میرزایی(شهرداری)، بهرام جوانمرد (سازمان امور مالیاتی) و علی تترا (بانک مرکزی) و در میز سوم مهران همه کسی (تعزیزات)، بهروز باقری(شهرداری) و علی عسگری (علوم پزشکی ایران) اول تا سوم شدند.  

دبیر هیات ورزش همگانی استان تهران بیان کرد: در میز چهارم یوسف دیانتی (بانک مرکزی)، علی قبادی بیگوند (شهرداری) و مجید حسین زادگان (سازمان امورمالیاتی) و در میز پنجم ابراهیم قمری (علوم پزشکی ایران)، حسین ابراهیمی شاهد(علوم پزشکی تهران) و محمد رضا بیات(تامین اجتماعی ستاد) جایگاه برتر را بدست آوردند.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.