شکراله حسن بیگی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرگار ایرنا افزود: امروز دومین جلسه کمیسیون بازرسی تبلیغات انتخابات اولین میاندوره ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری به ریاست استاندار و با حضور صدا و سیما، دادگستری و هیات نظارت استان تهران برگزار شد.

وی یادآورشد: در آنجا مقرر شد که کار فیلمبرداری از کاندیداهای خبرگان رهبری که ۱۶ نفر هستند از امروز آغاز شود.

حسن بیگی اظهارداشت: از امروز ۱۳ بهمن، کار ضبط برنامه ها از کاندیداها آغاز می شود و هر کدام به مدت ۱۸ دقیقه از امکان سیما و ۱۸ دقیقه هم از ظرفیت صدا برای معرفی خودشان استفاده می کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت: این برنامه ها در صدا و سیما ضبط می شود پس از ضبط، توسط نمایندگان همین کمیسیون مورد بازبینی قرار می گیرد و وقتی که مورد تایید بود برای پخش آمده و در موعد قانونی تبلیغات خبرگان رهبری که ۲ هفته است پخش می شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم می توانند به این طریق، با این نامزدها آشناشوند و به افراد مورد علاقه خود رای بدهند.

حسن بیگی ادامه داد: بنا شد که ۱۹ بهمن کار قرعه کشی زمان پخش این برنامه های ضبط شده در محل صدا و سیما انجام شود و همه آنجا حضور داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت که در انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری، سه نماینده از استان تهران انتخاب می شوند. 

حسن بیگی اضافه کرد: برای این سه کرسی در مجلس خبرگان رهبری ١۴۴ نفر ثبت نام کرده بودند که در جریان رسیدگی به پرونده ها ٧٠ نفر انصراف دادند و ۵٨ نفر رد صلاحیت شدند و در نهایت، ١۶ نفر تأیید صلاحیت شده با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

وی یادآور شد: تبلیغات نامزدهای انتخاباتی نامزدهای انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان به مدت دو هفته از ١٧ بهمن آغاز شده و ٣٠ بهمن به پایان می رسد.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه استان تهران روز جمعه دوم اسفند برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.