به گزارش روز شنبه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ایمان کرد با اشاره به نشست کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص تبادل نظر و بررسی همکاری‌ها درباره کتاب و کتابخوانی اظهارداشت: اگر کتاب را که سرمایه‌ای معنوی است به مثابه سرمایه‌های مادی کشور بدانیم؛ نخواندن آن و انباشتن بدون استفاده از آن در دفاتر مدیران و حتی منازل شهروندان، به مصداق خارج کردن سرمایه از چرخه تولید و اقتصاد خواهد بود.

وی گفت: اهدای کتاب به کتابخانه‌ها و مخاطبانی که از آن بهره می‌برند رونق تولید، حفظ سرمایه و افزایش دارایی‌های معنوی جامعه است.

کرد افزود: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با بیش از ۱۱۰ کتابخانه عمومی در پایتخت آمادگی دارد تا این مجموعه‌ها را در قالب منابع کتابخانه‌ها در اختیار شهروندان قرار دهد و آنان را در این اقدام ارزشمند یاری کند.

مدیر امور کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بیان کرد: حجت‌الاسلام میثم امرودی رئیس این سازمان با پیوستن به پویش اهدای کتاب مدیران کشور، کتاب‌های کتابخانه در اختیار ریاست سازمان را به کتابخانه‌های عمومی شهر تهران اهدا کرد.

وی، اهتمام سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران را به استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود برای ترویج فرهنگ مطالعه عنوان کرد و افزود: اقدام رئیس این سازمان، بیانگر رویکرد و تلاش برای رساندن کتاب و منابع مورد نیاز به خوانندگان آنهاست.

کرد گفت: مدیران و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت کتابخانه عمومی تهران www.Tlib.ir مراجعه و برای تحویل کتاب‌ها با امور کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با شماره تلفن ۹۶۶۵۳۴۱۲ تماس بگیرند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.