علی اعطا روز پنجشنبه با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرام خود، اظهار داشت:‌ از بودجه ۱۸ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومانی معادل هفت هزار و ۶۶۶ میلیارد تومان به عمران شهری اختصاص یافته است.
وی در ادامه نوشت:‌ در ۶ماه ابتدای ٩٨، پروژه های احداثی شهرداری (به عنوان بخشی از پروژه‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای) شامل ۱۹۸ پروژه با اعتبار ابلاغی سه هزار ۵۹۶ میلیارد تومان و اعتبار تخصیصی یک هزار و ۸۳۲ میلیارد تومان در حوزه‌های بوستان و فضای سبز، معابر، فرهنگی ورزشی، مدیریت بحران، آبهای سطحی، مساجد بوده است.
اعطا اظهار داشت:‌ میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه های احداثی مناطق در سال ۹۸، در حدود ۲۱ درصد است که از میانگین برنامه سال ۲۹درصد  عقب‌تر است.
سخنگوی شورای شهر تهران،‌ میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه‌های معاونت‌های ستادی را نیز حدود ۳۳درصد دانست و گفت:‌ این عدد از برنامه پیش‌بینی شده سال ۹۸،‌حدود ۱۷درصد عقب‌تر است.
وی همچنین تاکید کرد:‌ مناطق ۴، ۱۵ و ۱۸ هر یک با ۱۱ پروژه بیشترین سهم پروژه‌های احداثی در بین مناطق، و معاونت فنی عمرانی با ۳۰ پروژه، معاونت حمل‌ونقل و ترافیک با ۲۴ پروژه و معاونت خدمات شهری و محیط زیست با ۱۱پروژه بیشترین سهم تعداد پروژه‌های احداثی در بین معاونت‌های شهرداری تهران را دارا هستند. 
بر اساس این گزارش، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران چندی پیش اعلام کرد که در برخی موارد احساس میشود معاونین شهردار به اولویت های شورای شهر توجه ندارند.
وی گفته بود علت تشکیل جلسات کمیسیون تلفیق شورا در هفته های اخیر این بود که احساس می شود در برخی از حوزه‌ها معاونان شهردار توجه لازم را به اولویت‌های شورا ندارند و نسبت به محورهای برنامه مصوب کم توجه هستند.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.