عادل مصدقی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح از روز گذشته در شهرستان دماوند اجرایی شده و عملیات زیرسازی با تثبیت آهک و همچنین یک لایه آسفالت بطول هشت کیلومتر در مسیر روستای اوچونک شهرستان دماوند در حال اجرا است.

وی افزود: این عملیات با استفاده از ظرفیت و امکانات و همچنین ماشین آلات اداره کل راهداری استان‌ تهران و با تامین اعتبار ۱۰ میلیارد ریالی از منابع استانی در حال انجام است.

معاون راهداری استان تهران ادامه داد: روستای اوچونک ۳۰۰ خانوار دارد که مسیر این روستا بسیار بی کیفیت بود و در فصل بارندگی تردد در این روستا به سختی انجام می شد که این مسیر تا قبل از فصل بارندگی آماده بهره برداری خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه طرح ابرار و پس از پایان عملیات راهداری در شهرستان دماوند به شهرستان فیروزکوه خواهیم رفت و تعدادی از مسیرهای روستایی را زیرسازی خواهیم کرد.

به گفته مصدقی، در مرحله اول این طرح تلاش داریم ۲۵ کیلومتر از راه های روستایی شهرستان‌های فیروزکوه و دماوند را زیرسازی و آسفالت کنیم.

وی یادآور شد: با برنامه ریزی صورت گرفته قرار است در قالب این طرح سایر راه‌های روستایی اولویت دار شهرستان های استان تهران را نیز مرمت و بازسازی کنیم.

استان‌ تهران حدود ۳ هزار کیلومتر آزاد راه، بزرگراه و مسیرهای روستایی و شهری دارد.

نقاط پرتردد راه‌های این استان در جاده های دماوند، فیروزکوه، کرج، ساوه، قم و همچنین مسیر هراز است.

تهرام/۷۲۴۳//۱۳۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.