موسوی احمدی در گفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: طرح نظارتی بازگشایی مدارس با همکاری اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران، اتاق اصناف و اداره صمت شهرستان ری با هدف احقاق حقوق مصرف‌کنندگان و خانواده‌هایی که دارای دانش‌آموز هستند از امروز آغاز و تا پایان هفته اول مهر ماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه همه ساله در آستانه اول مهر تقاضا برای خرید نوشت افزار، کیف، کفش و لوازم التحریر افزایش می‌یابد، افزود: طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس با نظارت دقیق بر بازار این محصولات با هرگونه سوءاستفاده، کم فروشی، گران فروشی و احتکار مقابله خواهد کرد.

احمدی اضافه کرد: پایش مستقیم بازار در زمینه تامین و توزیع لوازم‌التحریر توسط واحدهای تامین‌کننده، برخورد با احتکار و عرضه نکردن لوازم، جلوگیری از فروش نوشت‌افزار تقلبی، ممانعت از فروش اجباری، رعایت درصدهای سود مجاز و الزام درج قیمت‌ها از مواردی است که در این طرح مورد بررسی و نظارت بازرسان قرار می‌گیرد.

وی ابراز کرد: وحدت رویه در اقدامات نظارتی و کنترل بازار با هدف ایجاد آرامش نیز از دیگر هدف‌های اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: همشهریان می‌توانند هرگونه تخلف صنفی را از طریق سامانه شماره ۵۵۹۰۰۱۷۷ به اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری اعلام کنند.

۶۰۰۳/۳۲۱۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.