سید ابوالفضل قاسمی روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس تبصره یک بند ۲ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها، سد معابر عمومی و اشغال پیاده روها، ممنوع است ولی برخی از وانت بارها با توقف در حاشیه خیابان نسبت به فروش کالا اقدام کرده و علاوه بر سد معبر، خطر تصادفات جاده ای را افزایش می دهند.
وی اظهار داشت: علاوه بر وانت بارها، برخی از مغازه داران ورامینی نیز با قرار دادن وسایل خود در پیاده رو، فضای تردد عابران پیاده را اشغال کرده و مشکلاتی را برای مردم ایجاد می کنند و برخوردهای صورت گرفته از واحد سد معبر شهرداری نیز نتوانسته به صورت کامل این مشکل را برطرف کند.
وی گفت: با توجه به مشکلات ایجاد شده در سطح شهر ورامین، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ضرب الاجل یک هفته ای برای رفع سد معبر و خروج وانت بارها از حاشیه خیابان تعیین کرده است که در صورت عدم توجه افراد، وسایل داخل خیابان ها جمع آوری شده و وانت بارها نیز به پارکینگ منتقل می شود.
قاسمی اظهار داشت: وانت بارهایی که قصد فروش کالا، میوه و سبزیجات در سطح شهر ورامین دارند می توانند به خیابان شهید شیرازی مجاور کارخانه روغنکشی، ورودی کهریزک جنب بوستان شقایق، میدان ارشاد پشت مدرسه ایمان، بلوار الغدیر جنب بیمارستان شهید مفتح و پارکینگ انبار تعاون روستایی مراجعه نمایند.
وی گفت: این ضرب الاجل روز شنبه سی ام شهریورماه امسال به پایان رسیده و برخورد قانونی با سد معبرکنندگان آغاز می شود.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/۷۲۵۴//۶۱۳۹
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.