به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ «علیرضا حیدرنیا» روز چهارشنبه در مراسم تجلیل از نفرات برتر کنکور ۹۸ حوزه‌های بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه روح‌الله(ره) در بخشداری کهریزک، اظهارداشت: ناامید کردن جوانان و نخبگان کشور بزرگترین ضربه دشمنان است تا ما را با تحقق این ترفند از پیشرفت محروم کنند.

وی تصریح کرد: همه می‌دانیم که منابع انسانی نخبه در هر کشوری یک گنجینه محسوب می‌شوند و این نخبه‌ها خار چشم دشمنان‌اند و دشمن از هر طریقی برای ضربه به آنها وارد عمل می‌شود.

حیدرنیا با بیان اینکه نخبگان زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت کشور هستند، گفت: تلاش نخبگان ترسیم کننده آینده و توسعه در تمامی حوزه‌هاست.

وی عنوان کرد: در سنوات گذشته هجمه‌های دشمن دو چندان شده و ایجاد یاس و ناامیدی بزرگترین ضربه‌ای است که دشمن در صدد وارد کردن به نخبه‌ها و ملت است.

حیدرنیا با بیان اینکه دشمنان با نمایش جلوه‌ای مطلوب و ارزشی از غرب، جوانان را برای مهاجرت فریب می‌دهند، افزود: دشمن در صدد تشویق جوانان برای مهاجرت به سوی غرب و  تخلیه کشور از نخبگان است.

وی بیان کرد: جوانان کشورمان در حوزه‌های صنعت دفاعی و سلول‌های بنیادی پیشرفت خوبی را رقم زده‌اند و همین موضوع سبب عقده و کینه توزی دشمنان انقلاب شده و  بدانیم که پیشرفت علمی و دانش کشور نیازمند حمایت و آماده‌سازی زمینه‌های بروز استعدادها است.

حیدرنیا با بیان اینکه کسی منکر نقش و تأثیر نخبگان در آینده کشور نیست، گفت: مسئولان باید بیش از پیش برای ماندگاری و حمایت از نخبگان تلاش کنند.

مراسم تجلیل از نفرات برتر کنکور سال 98 حوزه‌های بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه حضرت روح الله(ع) شهرستان ری امروز (چهارشنبه) با حضور سرهنگ حیدری نیا جانشین فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران و دانش آموزان برتر کنکور در بخشداری کهریزک برگزار شد.

۶۰۰۳/۱۹۷۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.