به گزارش ایرنا، مسعود سلطانی فر روز سه شنبه در جریان بازدید از استادیوم ولی عصر(عج) شهرستان قرچک گفت: وزارت ورزش و جوانان موافق حضور بخش خصوصی در احداث و تکمیل اماکن ورزشی در قالب ماده ۲۷ قرار دادهای بی او تی (ساخت - بهره برداری- انتقال) است.
وی گفت: بخش خصوصی برای احداث استخرهای سرپوشیده و سالن های ورزشی تمایل بیشتری دارد چرا که بازگشت سرمایه گذاری در آن سریع تر انجام می شود ولی تاکنون بخش خصوصی برای احداث استادیوم تقاضایی نداشته چون درآمد زا نیست و اکثر افراد تمایل دارند که به صورت رایگان از استادیوم ها استفاده کنند.


وی تأکید کرد: باید کاری انجام داد که اجرا شدن آن به واقعیت نزدیک باشد، اگر قرار باشد ورزشگاه ۶ هزار نفری احداث شود، کاری نشدنی است و نباید وعده آن را به مردم داد.
وی تصریح کرد: وزارت ورزش آماده است تا درصورت تمایل شهرداری قرچک برای احداث سالن یک هزار و ۵۰۰ نفری، زمین های خود را در اختیار آنان قرار دهد.
سلطانی فر در خصوص مشکلات استادیوم ولی عصر(عج) شهرستان قرچک گفت:احداث جایگاه تماشاگران این استادیوم از ۱۵ سال قبل رها شده و امروز باید با سرعت و تخصیص اعتبار منطقی، آن را بازسازی و در اختیار مردم قرار دهیم.


وی از تکمیل جایگاه تماشاگران، احداث رختکن و بازسازی زمین چمن به عنوان اولویت های این ورزشگاه یاد کرد و افزود: تلاش می شود تا با تخصیص اعتبار منطقی، ظرف یک سال  این استادیوم آماده واگذاری به مردم شود.
قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/۷۲۵۴//۶۱۳۹
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.