فرمانده یگان‌های حفاظت فیزیکی اماکن پلیس پیشگیری پایتخت در این زمینه توضیح داد که این جوان را فردی برای مداوا به بیمارستان منتقل و خود فرار کرده بد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از پلیسف سرهنگ عباس کرمی‌راد تشریح کرد:‌ بامداد امروز ماموران انتظامی مستقر در بیمارستان لقمان از انتقال فرد جوانی به بیمارستان مطلع شدند که در بررسی های اولیه فهمیدند داخل شکم این فرد بسته های مشکوکی وجود دارد. 

به گفته وی در تحقیق از کارمندان بیمارستان مشخص شد فردی ساعت ۳ بامداد با خودرو شخصی، جوان را به بیمارستان آورده و مدعی بوده بعد از خوردن آبمیوه بدحال شده است.

کرمی راد افزود:‌با توجه به این موضوع، سریعا فرد بیمار به اتاق عمل منتقل و بسته های مشکوک خارج و مشخص شد که آنها ۶۸ پک مواد روانگردان شیشه به مقدار حدود ۱۳۰ گرم هستند.

به گفته وی در ادامه با توجه به وخیم بودن حال فرد مصدوم که جوانی ۳۲ ساله ساکن حومه تهران بود بازجویی از او صورت نگرفت و برای انجام مداوا به آی.سی.یو منتقل شد که همچنان تا مداوا شدن حالش زیر نظر پزشکان قرار دارد. 

فرمانده یگان های حفاظت فیزیکی اماکن پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد:‌ مواد مکشوفه نیز برای انجام صورتجلسه در اختیار ماموران کلانتری ۱۱۲ ابوسعید قرار گرفت و تحقیقات تکمیلی ادامه دارد.

تهرام/۷۲۴۷/ ۱۰۰۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.