به گزارش روز یکشنبه ایرنا از این معاونت، صفا صبوری دیلمی با تأکید بر اینکه وضعیت فرسودگی پل فلزی کوی نصر تا مرز ناایمن شدن این پل پیش رفته بود گفت: ملاحظات مربوط به ایمنی پل در کنار ضرورت تسریع عملیات اجرایی پروژه، ایده جمع آوری پل فلزی کوی نصر را بیش از پیش تقویت کرد.
وی با بیان اینکه پل فلزی کوی نصر با برخورداری از 2 خط عبوری در هر یک از باندهای شمالی و جنوبی، عملا نقش یک گلوگاه ترافیکی را در مسیر بزرگراه جلال آل احمد داشت یادآور شد: ترافیک ناشی از نبود تعادل خطوط ترافیکی پل گیشا نسبت به بزرگراه جلال آل احمد به گونه ای بود که علاوه بر افزایش زمان سفر و مصرف سوخت، کارکرد تقاطع های موجود در بزرگراه شهید گمنام را بویژه در ساعت های اوج رفت و آمد تحت تاثیر قرار می داد.
به گفته سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، طی ماه های اخیر بازنگری های مختلفی در طرح احداث زیرگذر کوی نصر صورت گرفته است تا بهره مندی های ترافیکی طرح، ضمن کاهش هزینه های اجرایی به حداکثر میزان ممکن برسد.
براساس این گزارش با بهره‌برداری از پروژه احداث زیرگذر کوی نصر، یک مسیر زیرگذر با 3 خط عبوری در هر یک از باندهای شمالی و جنوبی، جریان عبور و مرور در این تقاطع پرترافیک را ساماندهی خواهد کرد.
به گزارش ایرنا، قرار بود سال 93 عملیات تبدیل پل گیشا به زیرگذر به دلیل عرض کم و فرسودگی آغاز و این پل فلزی پرچیده شود که این کار به دلیل مسائل مالی و عبور خط 6 و 7 مترو از این منطقه به تعویق افتاد.
پیروز حناچی شهردار تهران نیز سال گذشته در حاشیه بازدید از پروژه گیشا گفت: تلاش می شود این پروژه ابتدای مهر 98 به بهره برداری برسد.
تهرام/9353/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.