محسن محمدیان عصر شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا اعلام کرد: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان «جشنواره ورزش های نمایشی» با مشارکت تیم ورزشی و نمایشی آریا با 7 ورزشکار تا پایان ماه مبارک رمضان همه روزه از ساعت 16 تا 18 پذیرای علاقه مندان به این رشته جذاب ورزشی هستند.
وی ادامه داد: این ورزشکاران در قالب حرکات نمایشی با دوچرخه؛ ورزش پارکو و فری استایل یا حرکات نمایشی با توپ حرکات جذابی را به نمایش می گذارند.
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه خاطرنشان کرد: این ورزشکاران حرفه ای به منظور ایجاد شور و نشاط شهروندان به ویژه مسافران مترو از امروز (شنبه) تا پایان ماه مبارک رمضان در ایستگاه مترو میدان ولیعصر (عج)، مجموعه ایوان انتظار پذیرای شهروندان هستند.
وی تاکید کرد: شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی تلاش می کند با اجرای ویژه برنامه های متنوع فضایی متفاوت را برای شهروندان به ارمغان بیاورد.
به گفته محمدیان، در ایام ماه مبارک رمضان ویژه برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی به ویژه برگزاری افطاری ساده، فریضه نماز جماعت و همچنین فعالیت مشاوران اجتماعی و مذهبی در ایستگاه های مترو تهران در حال انجام است.
تهرام/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.