به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا،« دختر شیخ زکزاکی» روز پنجشنبه در همایش بین المللی بزرگداشت مقام حضرت خدیجه(س) در میدان امام حسین(ع) تهران اظهار داشت: این بانوی بزرگ اسلام نقش بسزایی در اعتلای اسلام داشت و راه و روش این شخصیت وارسته اسلام راه نجات زنان مسلمان از ناهنجاری های بین المللی است.
وی گفت: حضرت خدیجه(س) به عنوان همسر فداکار پیامبر اکرم(ص) دارای شخصیتی والا در جهان اسلام است و همه گروه های اسلامی قدردان تلاش های ایشان برای نشر و گسترش دین خدا و انجام رسالت حضرت محمد(ص) هستند.
دختر شیخ زکزاکی بیان اینکه حضرت خدیجه (س) در راه گسترش اسلام سختی های زیادی را متحمل شد، گفت: این بانوی بزرگ جهان اسلام تمام ثروت و اموال خود را در راه اعتلای دین خدا هزینه کرد و با وجود ثروت زیاد، در برابر تمام سختی های آن زمان شجاعانه مقاومت کرد.
به گزارش ایرنا، همایش بزرگ «مادر امت» امروز پنجشنبه همزمان با فرا رسیدن سالروز وفات حضرت خدیجه(س) همسر گرامی پیامبر اکرم(ص) با تجمع بانوان ولایی در میدان امام حسین(ع) تهران برگزار شد.
بانوان به همراه فرزنداشان در این همایش حاضر و به جایگاه والای همسر پیامبر اسلام (ص) و مادر حضرت زهرا(س) ادای احترام کردند.
تهرام/7247/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.