کارگر جوانی بر اثر سقوط از ارتفاع 7 متری به داخل دستگاه بتون ساز (بچینگ) جان باخت.

به گزارش ایلنا، این حادثه روز گذشته توسط کارگران این شرکت تولیدی بتون اطلاع داده شد که بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 12 و گروه نجات 5 در محل حادثه واقع در جاده ساوه، نرسیده به بزرگراه آزادگان حاضر شدند و عملیات خود را آغاز کردند.

حسین حسین بیگی معاون منطقه چهار عملیات سازمان آتش‌نشانی تهران که از لحظات ابتدایی این حادثه در صحنه حضور داشت در این خصوص ابراز داشت: یکی از کارگران شرکت سرگرم کار بود که به دلایل نامعلومی از قسمت فوقانی یک دستگاه بتون ساز(بچینگ) و ارتفاع 7 متری به پایین و داخل مخزن این دستگاه سقوط کرد و بین دیواره و ماسه‌های داخل مخزن مدفون شد.

وی با اشاره به این که این کارگر در زیرمقداری زیادی ماسه به عمق چهار الی پنج متر دفن شده بود و فقط پاهایش در زیر مخزن دستگاه دیده می‌شد، افزود: کارگران قبل ازحضور آتش‌نشانان برای نجات جان فرد مذکور و خارج کردن وی با استفاده از دستگاه هوا برش قسمتی از بدنه دستگاه را بریده بودند که تلاش آنان بی‌نتیجه بود و این فرد همچنان در زیر خروارها ماسه مدفون مانده بود.

معاون عملیات در ادامه اظهار داشت: آتش نشانان و نجاتگران با ایمن‌سازی محل حادثه و با استفاده از تجهیزات لازم پس از تلاش فراوان و تخلیه ماسه از اطراف پیکر این کارگر توانستند او را از داخل دستگاه بیرون آورده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دهند.

حسین بیگی با بیان این که علت بروز این حادثه توسط کارشناسان آتش‌نشانی تحت بررسی است، تصریح کرد: عوامل اورژانس بلافاصله به بررسی وضعیت مصدوم پرداختند و پس از انجام معاینات اولیه متأسفانه مرگ وی را تأیید و اعلام کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.