به گزارش ایرنا، اسماعیل اردستانی روز سه شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار قرچک که در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل شد اظهار داشت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون و با هدف کنترل بازار مصرف، 85 تن شکر به صورت فله ای و بسته بندی وارد شهرستان شده و در واحدهای صنفی در حال توزیع است.
وی افزود: این میزان شکر به منظور تأمین نیاز خانواده ها و نیز واحدهای قنادی توزیع می گردد.
وی اظهار داشت: علاوه بر این، به منظور کمک به فعالیت رستوران های سطح شهرستان، 6 تن گوشت با نرخ مصوب بین این واحدها توزیع شده است.
اردستانی گفت : به منظور تنظیم بازار مصرف و کمک به اقشار مختلف جامعه، 130 تن برنج طرح تنظیم بازار به شهرستان قرچک اختصاص یافته که تا کنون 20 تن آن جذب و توزیع آن آغاز شده است.
وی تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون و با هدف کنترل بازار مرغ، بیش از 260 تن مرغ گرم در مناطق مختلف شهری و روستایی قرچک توزیع شده است و هم اکنون بازار در تأمین مرغ مورد نیاز مردم در آرامش کامل به سر می برد.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت قرچک با اشاره به آغاز طرح تشدید نظارت بر بازار مصرف ویژه ماه مبارک رمضان گفت : این طرح از ابتدای ماه رمضان در دو شیفت کاری صبح و عصر با همکاری بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف شهرستان اجرا شده است و در قالب این طرح بر نحوه فعالیت واحدهای صنفی در تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در این ایام نظارت جدی می شود.
اردستانی از مردم خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از کم فروشی، گران فروشی و با عدم رعایت مسائل بهداشتی، مراتب را با استفاده از شماره 124 به اطلاع بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت برسانند.
قرچک با 270 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.