به گزارش ایرنا، محسن هاشمی رفسنجانی عصر دوشنبه در مراسم جشن 50 سالگی سازمان نوسازی شهر تهران بیان کرد: اوج فعالیت این سازمان بر می گردد به دوران پس از جنگ تحمیلی که نسبت به نوسازی بافت های فرسوده اقداماتی انجام داده است.
وی با اشاره به اجرای پروژه بزرگراه شهید نواب توسط سازمان نوسازی شهر تهران نیز گفت: این پروژه اتوبانی ربطی به نوسازی بافت های فرسوده ندارد اما چون در آن دوران سازمان نوسازی آچار فرانسه مدیریت شهری بود اجرای این پروژه به این سازمان واگذار شد.
وی خاطرنشان کرد: شهر تهران دارای 354 محله است که 80 محله دارای بافت های فرسوده است و همچنین 60 محله فرسوده که عمدتا در جنوب تهران قرار دارند در اولویت اول نوسازی قرار دارند.
رییس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: مشکلات پروژه نیلوفر که پس از 7 سال است افتتاح شده همچنان باقی است و اگر مساعدتی صورت بگیرد خط 3 مترو تهران به شهریار و قلعه حسن خان متصل شود.
مراسم پنجاهمین سال تاسیس سازمان نوسازی شهر تهران باحضور محمد اسلامیان وزیر راه و شهرسازی، محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهوری، محسن هاشمی رفسنجانی رییس شورای اسلامی شهر تهران، پیروز حناچی شهردار تهران و جمعی از شهرداران مناطق مختلف و اعضای شورای اسلامی شهر تهران در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.
در این مراسم بخاطر 50 دهه فعالیت از مدیران سازمان نوسازی شهر تهران در دوران مختلف تجلیل شد.
تهرام/7243/1109//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.