به گزارش روز سه شنبه این دبیرخانه، کارگاه های آموزشی فیلمسازی با استفاده از تلفن های همراه و دوربین های تصویربرداری خانگی و حرفه ای به همت موسسه تصویر شهر و با همکاری ستاد مدیریت محلات شهر تهران در 21 منطقه برگزار می شود.
نخستین کارگاه آموزشی روز دوشنبه 9 اردیبهشت در مناطق 2 و 21 تهران برگزار شد.
کارگاه آموزشی روز سه شنبه 10 اردیبهشت در مناطق یک، سه، چهار و پنج، چهارشنبه 11 اردیبهشت در مناطق 16، 17، 19 و 20، پنجشنبه 12 اردیبهشت در مناطق 6، 10، 12 و 15 و شنبه 14 اردیبهشت در منطقه 13 توسط داریوش یاری، حبیب اله بهمنی، علیرضا اسحاقی، آرمین ایثاریان، عادل تبریزی، حمیدرضا خداحافظی و حامد سلیمان زاده برگزار می شود.
شرکت در کارگاه های ایده تا فیلمسازی بخش محله هفتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر برای عموم آزاد است و علاقه مندان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سراهای محله مراجعه کنند.
ثبت نام آثار در بخش مسابقه سینمای ایران تا 15 اردیبهشت و ثبت نام در بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران و محله تا پایان اردیبهشت از طریق سایت جشنواره به نشانی www.shahrfilmfest.com ادامه دارد.
هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر تابستان امسال توسط موسسه تصویر شهر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به دبیری هاشم میرزاخانی در پنج بخش مسابقه سینمای ایران، سینمای بین‌الملل، محله، تبلیغات و اطلاع‌رسانی سینمای ایران و بخش جنبی برگزار می‌شود.
تهرام/7245//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.