به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، شعبان خسروی دراین باره اظهار داشت: با توجه به شناسایی سه واحد کوره زغال غیر مجاز در شهرستان ضمن صدور اخطاریه های زیست محیطی متعدد سرانجام با پیگیری های این اداره از ادامه فعالیت این واحدها جلوگیری و در نهایت کلیه تجهیزات مرتبط با آن واحدها جمع آوری شد.
وی افزود: خوشبختانه با پیگیری های به عمل آمده و همیاری کلیه ارگانهای مرتبط فعالیت کوره های غیر مجاز تولید زغال در شهرستان ملارد که یکی از عوامل عمده در ایجاد آلودگی هوا محسوب می شوند، به حداقل رسیده است.
خسروی با اشاره به استمرار گشت و پایش زیست محیطی ماموران یگان حفاظت در سطح شهرستان خاطرنشان کرد: درصورت مشاهده تخلف مطابق قانون با متخلفان برخورد خواهد شد.
شهرستان ملارد در غرب استان تهران واقع است.
**گشت و پایش مشترک کارشناسان محیط زیست و پلیس امنیت رباط کریم
سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رباط کریم از اجرای طرح گشت و پایش مشترک کارشناسان این اداره و ماموران پلیس امنیت شهرستان به مناسبت گرامیداشت روز زمین پاک در محدوده رودخانه شور خبر داد.
علیرضا عطایی با اعلام این خبر گفت: در جهت جلوگیری از شکار و صید غیر مجاز حیوانات و از بین بردن گونه های مختلف جانوری توسط شکارچیان متخلف، کارشناسان این اداره به همراه ماموران پلیس امنیت شهرستان در محدوه رودخانه شور اقدام به گشت زنی می کنند.
وی با اشاره به اهمیت حفظ محیط زیست و جلوگیری از تخریب پوشش گیاهی و از بین بردن گونه های جانوری افزود: برخورد جدی و قاطع با متخلفان این حوزه نیازمند تعامل بیشتر دستگاه های شهرستان می باشد و این اداره آمادگی خود را جهت برپایی گشت های دوره ای مشترک با سایر ارگان ها اعلام می دارد.
عطایی اظهار داشت: اجرای این طرح در جهت شناسایی متخلفین شکار و صید و کشف و ضبط سلاح های شکاری غیر مجاز مورد استفاده توسط متخلفین بوده که این روند در آینده نیز ادامه خواهد داشت.
تهرام/8138//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.