امیراله حقیقی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه مشکلات و کمبودهای احتمالی واحدهای مسکونی توسط شرکت عمران شهر جدید پردیس برطرف و واحدهای تکمیل شده به مالکان تحویل داده می شود افزود: 5 هزار و سیصد واحد مسکونی به متقاضیان واگذار و 8 پروژه روبنایی مسکن مهر پردیس روز شنبه(7 اردیبهشت) با حضور وزیر راه و شهر سازی افتتاح می شود.
وی با اشاره به افزایش قیمت واحدهای مسکن مهر خاطرنشان کرد: موقعیت مناسب شهر پردیس و تقاضای بالا برای واحدهای مسکونی و آغاز ساخت مترو برخی از دلایل افزایش قیمت مسکن در شهر پردیس نسبت به سایر شهرهای استان است.
حقیقی با تاکید بر اینکه افزایش قیمت مسکن مهر در پردیس کاذب است اضافه کرد: جهش های غیر واقعی قیمت مسکن مهر را با نظارت بیشتر و اطلاع رسانی گسترده کنترل می‌کنیم.
فرماندارشهرستان پردیس با اشاره به تحویل 74هزار واحد مسکن مهر پردیس تا پایان سال 98 اظهار داشت: نزدیک به 40 هزار واحد مسکونی در حال ساخت است و در صورت تامین اعتبار تا پایان سال 98 تکمیل و به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.
حقیقی گفت: عملیات اجرایی 6 هزار واحد مسکن مهر امید پردیس با کلنگ زنی محمد اسلامی، وزیر راه و شهر سازی و با حضور انوشیروان محسنی بند پی، استاندار تهران و سایرمسئولان استانی و شهرستانی آغاز خواهد شد.
فرماندار شهرستان پردیس با اشاره استقبال از حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی در شهرستان پردیس اظهار داشت: شهرستان پردیس به دلیل نزدیکی به تهران و شرایط اقلیمی مناسب، ظرفیت بالای گردشگری و مجاورت با پارک فناوری پردیس با 260 شرکت دانش بنیان موقعیت مناسبی برای سرمایه گذاری است و به منظور حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در ساخت پروژه‌های بزرگ ورزشی، فرهنگی، درمانی، زمین را با قیمت دولتی به آنها واگذار می کنیم.
حقیقی همچنین با اشاره به تعطیلی تنها بیمارستان شهر پردیس اظهار داشت: بیمارستان شفا پردیس به دلیل مشکلات مالی و اختلاف بین سهامداران این بیمارستان خصوصی تعطیل شده است.
فرماندار شهرستان پردیس گفت: بیمارستان خیریه 164 تختخوابی بومهن اواخر سال 97 توسط خیرین به وزارت بهداشت واگذار شده و در حدود 15 میلیارد تومان برای راه اندازی درمانگاه و اورژانس این بیمارستان از سوی وزارت بهداشت تخصیص داده شده است.
شهرستان پردیس با 250 هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت قرار دارد.
تهرام/9441//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.