به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه های نماز جمعه قرچک اظهار داشت: آمریکای جنایتکار که با حضورش در منطقه جز ظلم و جنایت، کار دیگری از پیش نبرده و دستانش به خون هزاران زن و مردم و کودک بی گناه آلوده است، سپاه را سدمستحکمی در برابر زیاده خواهی خود می داند.
وی تصریح کرد: سپاه قاتل تفکر استکبار و نظام سلطه است و ترامپ احمق با این اقدام خود خدمت بزرگی به سپاه و ملت ایران در مقابله به تهدیدات استکبار جهانی کرد.
امام جمعه قرچک اظهار داشت: سپاه پاسداران امروز نه تنها در ایران اسلامی که در تمامی جهان نمادی از عزت، اقتدار و مایه آرامش مستضعفان و آزادی خواهان جهان تبدیل شده و اثر گذاری خود را در کشورهای عراق، سوریه و لبنان در کوتاه کردن دست گروه های تروریستی می توان مشاهده کرد.
وی افزود: مردم ایران اسلامی سال جدید را با موج جدید بیداری در برابر زیاده خواهی آمریکا آغاز کردند، امروز زمان وحدت مردم و مسئولان در مقابله با زیاده خواهی استکبار جهانی است و این مهم با حمایت دشمنان قسم خورده نظام به دست آمده است.
خطیب جمعه قرچک گفت: امروز ملت ایران اسلامی به لطف خداوند متعال از انسجام ملی برخوردار شده اند که این مهم، ایران را به یک قدرت الهی تبدیل کرده است.
تهرام/7254/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.