به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا رضا گلمحمدی در مراسم گلریزان جامعه ورزش استان که با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در مجموعه ورزشی تختی برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ارسال کمک ها از روزهای اولیه سال به مناطق سیل زده در حال انجام است که در روز گذشته 40 خودرو نیسان و امروز نیز 66 وانت نیسان و یک کامیونت به مناطق سیل زده لرستان و خوزستان ارسال می شود.
وی تصریح کرد: کمک های نقدی و کارکنان ادارات و حوزه ها نیز از یک تا 5 روز حقوق بوده که به حساب جمعیت هلال احمر واریز شده است.
گلمحمدی خاطر نشان کرد: محموله ارسالی شامل مواد غذایی، آبمعدنی، چادر، آرد، فرش و زیر اندازها، کنسرو، چکمه، پوشاک، پوشاک، شیر خشک بچه و وسایل گرمایشی بوده که توسط جامعه ورزشی، سمن ها و ادارات صورت گرفته است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با بیان اینکه پهلوانی امروزه مورد انتظار جامعه ورزشی است خاطر نشان کرد: کمک های جامعه ورزشی تا مساعد شدن شرایط در مناطق سیل زده ادامه خواهد داشت و تلاش های خود را انجام خواهد داد.
گلمحمدی گفت: همچنین بیش از 70 نفر نیز به صورت داوطلبانه و بیش از 10دستگاه خودرو آفرود همراه با محموله های غذایی اقدامات امداد رسانی را انجام خواهند داد.
نخستین مرحله امداد رسانی و کمک های ورزشکاران 10 فروردین به شهر آق قلا ارسال شد.
مراسم سومین گلریزان جامعه ورزش استان به مناطق سیل زده خوزستان و لرستان با حضور معاون وزیر ورزش و جمعی از مدیران ورزشی در مجموعه تختی برگزار شد.
تهرام/7247
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.