داریوش بیات نژاد عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در سه مرحله انواع اقلام ضروری به ارزش 400 میلیون تومان به استان های گلستان و لرستان ارسال شده است.
وی ادامه داد: در چهارمین مرحله ارسال کمک ها،تجهیزات درمانی جهت راه اندازی فیزیوتراپی، گفتار درمانی، رفتار درمانی و کاردرمانی و وسایلی از جمله ویلچر، عصا، لوازم بهداشتی به ارزش 100 میلیون تومان به مناطق سیل زده ارسال شد تا خدمات فوری توانبخشی ویژه سیل زدگان ارائه شود.
مدیرکل بهزیستی استان تهران افزود: همچنین در کنار ارسال این محموله، یکی از موسسه های خیریه زیر نظر این اداره کل 50 تن برنج به ارزش 300 میلیون تومان به مناطق سیل زده اهدا کرد.
بیات نژاد ادامه داد: هفته آینده نیز همین موسسه این مقدار برنج را ارسال خواهد کرد تا از این طریق بتوانیم بخشی از نیازهای غذایی در مناطق مورد نظر را تامین کنیم.
وی با اشاره به محموله های قبلی ارسال کمک های مردمی بیان داشت: بیات نژاد با بیان این که استان تهران، استان معین خوزستان است گفت: اداره کل بهزیستی تهران امروز در قالب بخش نامه ای از همه شهرستان های این استان درخواست جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی مردم را کرده است تا به سیل زدگان اهدا شود.
مدیرکل بهزیستی استان تهران خاطر نشان کرد: با وجود کمک های دولتی، مردم سیل زده در شرایط سختی قرار دارند که نیازمند یاری همه خیران و شهروندان تهرانی برای جمع آوری کمک ها هستیم تا به سرعت در اختیار آنان قرار گیرد.
بیات نژاد تاکید کرد: شهروندان تهرانی به ویژه موسسه های خیریه در ارائه کمک های نقدی و غیرنقدی همیشه پیش قدم بوده اند و هزینه ارسال کمک های این اداره کل به مناطق سیل زده با مشارکت های مردمی محقق شده است.
وی گفت: مردم خیر می توانند کمک های نقدی را از طریق شماره حساب 2173451330000کد شناسه 2230 و شماره شبا IR 800170000002173451330000 نزد بانک ملی واریز کنند و یا از طریق *724*0* 2*3# اقدام کنند.
بارش های چند هفته اخیر باعث وقوع سیل در برخی از استان های کشور و بروز خسارت شده است.
در 2 هفته اخیر سیلاب استان های لرستان، ایلام، خوزستان و کرمانشاه را درگیر خود کرده که در این ارتباط بیشترین میزان خسارت سیلاب به خرم آباد ، معمولان و پلدختر وارد شد.
تهرام/8138//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.