به گزارش روز شنبه ایرنا، «حجت نظری» با انتشار جدولی از 150 نقطه گردشگری پایتخت در صفحه تلگرام خود، از شهروندان و مسافران برای بازدید از مناطق گردشگری در ایام نوروز دعوت کرد و اظهار داشت: تعطیلات نوروز فرصتی بسیار مناسب برای عرضه فرصت ها و پتانسیل های گردشگری تهران است.
وی در این پیام می افزاید: تهران سال‌ها جزو شهرهایی‌ است که به جاذبه‌های گردشگری آن ‌طور که باید توجه نمی‌شود و گویا پایتخت بودن، تنها کالبد اداری و تجاری تهران را تقویت کرده است.
نظری تاکید کرد: بر اساس آمارها، تاکنون شاهد افزایش حضور مسافران شهرهای دیگر در تهران هستیم و فرصتی مناسب برای معرفی جاذبه‌های گردشگری است.
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: در همین راستا تصمیم گرفتم تا 150 نقطه دیدنی در تهران را به همراه ساعت بازدید آنها گردآوری کنم تا شهروندان تهرانی و همچنین دیگر هموطنان‌ مان که در این ایام به تهران سفر می کنند از آنجا بازدید کنند.
نظری در این لیست آدرس و ساعت بازدید از 150 موزه، اماکن تاریخی و گردشگری قابل بازدید شهر تهران از جمله مجموعه فرهنگی - تاریخی سعدآباد، مجموعه فرهنگی و تاریخی نیاوران، مجموعه فرهنگی و گردشگری عباس آباد، سردر قورخانه، دروازه محمدیه، دژرشکان، حمام انصاری، حسینیه جماران، بازار تاریخی شهرری، بازار تاریخی تجریش، خانه معتمد السلطنه، خانه امیربهادر، آرامستان ظهیر الدوله، آرامستان ابن بابویه، بوستان های جمشیدیه، لاله، ملت، چیتگر، آب و آتش و باغ پرندگان را منتشر کرده است.
تهرام/7244/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.